proidea.hu online termékinformációs katalógus

Superbrands díjakat nyert a Leier


2012. augusztus 02.

Két rangos elismeréssel gazdagodott a cégcsoport


Idén nyolcadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands és Business Superbrands díjakat. A Leier is a díjazattok között volt - a neves építőipari cég két elismerést is átvehetett idén.

Idén nyolcadik alkalommal ült össze a 18 tagú, független szakemberekből álló bizottság, akik a Leiert is érdemesnek találták arra, hogy viselhesse a Superbrands 2012 védjegyet - idén első alkalommal kapta meg az elismerést az osztrák illetőségű építőipari cég. Ezen kívül egy másik díjat is átvehetett: immár ötödik alkalommal ült össze a 14 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Dun&Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely márkák viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Business Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján a Leier második alkalommal kapta meg a Business Superbrands elismerést is.

"Örülünk, hogy egy újabb rangos elismeréssel gazdagodott a Leier cégcsoport. Ezek a díjak is bizonyítják, hogy a folyamatos innováció, amelyet a Leier már évek óta folytat, és a kimagasló szakértelem még a nehéz piaci helyzetben is megtérül." - mondta el a véleményét a díjakkal kapcsolatban Komlós Andor a Leier Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.

Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében. A minősítés, amelyet a márka elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt a vásárlóknak, partnereknek mindennapi választásukhoz. A díj minden esetben egy olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márka eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.

Nemzetközi Superbrands Program
Több mint másfél évtizeddel ezelőtt marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek köre indította útjára a programot Nagy-Britanniában. Céljuk kettős volt: a kiemelkedő erejű márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák bemutatása a fejlődni, tanulni kívánó piaci szereplők számára. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész 88 országában jelent különleges minősítést a Superbrands elismerés. A programot megvalósító valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a "zsűrire", ezért kizárólag magas szakmai elismertséggel rendelkező személyeket kérnek fel e munkára a megmérettetés szervezői.

Business Superbrands Program
A Magyarországon nyolc éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki. A bizottság elé kerülő lista a Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá a legjelentősebb hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint - az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt - kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.

A Leier Hungária Kft. termékeiről bővebben olvashat, ha a hír alatti termékképekre kattint.
 

Termék
Cég
Székhely: H-9024 Győr, Baross Gábor u. 42.
Telefon: +36 96 512 550
Fax: +36 96 512 560
E-mail:
Web: www.leier.hu
Leier Központi Értékesítés
  +36 96 512 000
   
   
   
A Leier cégcsoport első vállalkozását 1965-ben, a burgenlandi Horitschonban hozta létre Michael Leier. Az 1970-től döntően a betoniparban és építőiparban tevékenykedő társaság napjainkra a nemzetközi piac több üzletágában is sikeresen tevékenykedő, dinamikusan fejlődő vállalatbirodalommá vált, amely hat országban (Ausztriában, Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában, Romániában és Horvátországban) 36 működő telephellyel rendelkezik, 2000 alkalmazottat foglalkoztat, és mintegy 200 millió eurós (60 milliárd forintos) éves forgalmat bonyolít. A cégcsoport hat magyarországi betonüzemével, és két téglagyárával a magyar szerkezeti építőanyag-gyártás meghatározó szereplőjévé vált az évek során.
Márkanevek: Leiertherm, LeierPLAN, Durisol
Kulcsszavak:  Business  Superbrands  díj  Leier  elismerés