proidea.hu online termékinformációs katalógus

Ismét Superbrands díjakat kapott a Leier


2013. május 30.

2012 után idén is két rangos elismerést vehetett át a cég

Idén kilencedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands és Business Superbrands díjakat. A Leier Hungária Kft. is a díjazottak között volt - a neves építőipari cég 2012 után idén ismét mindkét rangos elismerést átvehette.


Idén kilencedik alkalommal ült össze a 18 tagú, független szakemberekből álló bizottság, akik a Leier-t is érdemesnek találták arra, hogy viselhesse a Superbrands 2013 védjegyet, amelyet - 2012 után - már másodjára kapott meg az osztrák illetőségű építőipari cég. Ezen kívül egy másik díjat is átvehetett a Leier, amelyet egy 14 tagú, független szakemberekből álló zsűri ítélt oda a cégnek. A zsűri a Dun&Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntött arról, hogy mely márkák viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Business Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján a Leier harmadik alkalommal kapta meg a Business Superbrands elismerést is.

"Örülünk, hogy idén ismételni tudunk és újabb rangos elismerésekkel gazdagodott a Leier cégcsoport. Ezek a díjak is bizonyítják azt, hogy az a folyamatos innováció, amelyet a Leier már évek óta folytat, és a kimagasló szakértelem - még ebben a nehéz piaci helyzetben is - megtérül." - mondta el a díjjakkal kapcsolatban Komlós Andor, a Leier Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.

Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében. A minősítés, amelyet a márka elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt a vásárlóknak és partnereknek mindennapi választásukhoz. A díj minden esetben egy olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márka eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.

Nemzetközi Superbrands Program
Több mint másfél évtizeddel ezelőtt marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek köre indította útjára a programot Nagy-Britanniában. Céljuk kettős volt: a kiemelkedő erejű márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák bemutatása a fejlődni, tanulni kívánó piaci szereplők számára. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész 88 országában jelent különleges minősítést a Superbrands elismerés. A programot megvalósító valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a "zsűrire", ezért kizárólag magas szakmai elismertséggel rendelkező személyeket kérnek fel e munkára a megmérettetés szervezői.

Business Superbrands Program
A Magyarországon nyolc éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki. A bizottság elé kerülő lista a Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá a legjelentősebb hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint - az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt - kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.

A Leier Hungária Kft. termékeiről bővebben olvashat, ha a hír alatti termékképekre kattint, amennyiben árajánlatot, egyéb információt vagy katalógust szeretne kérni, használja a megfelelő gombot.
 

Termék
Cég
Székhely: H-9024 Győr, Baross Gábor u. 42.
Telefon: +36 96 512 550
Fax: +36 96 512 560
E-mail:
Web: www.leier.hu
Leier Központi Értékesítés
  +36 96 512 000
   
   
   
A Leier cégcsoport első vállalkozását 1965-ben, a burgenlandi Horitschonban hozta létre Michael Leier. Az 1970-től döntően a betoniparban és építőiparban tevékenykedő társaság napjainkra a nemzetközi piac több üzletágában is sikeresen tevékenykedő, dinamikusan fejlődő vállalatbirodalommá vált, amely hat országban (Ausztriában, Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában, Romániában és Horvátországban) 36 működő telephellyel rendelkezik, 2000 alkalmazottat foglalkoztat, és mintegy 200 millió eurós (60 milliárd forintos) éves forgalmat bonyolít. A cégcsoport hat magyarországi betonüzemével, és két téglagyárával a magyar szerkezeti építőanyag-gyártás meghatározó szereplőjévé vált az évek során.
Márkanevek: Leiertherm, LeierPLAN, Durisol
Kulcsszavak:  Business  Superbrands  díj  Leier