Az Uponor örökségével és a GF globális erejével a vállalat még nagyobb értéket tud nyújtani
Az Uponor elismert, magas minőségű, megbízható víz- és energiaellátási, illetve felületfűtési és -hűtési megoldások szállítója, a magyar piacon 35 éve van jelen. 2023 novemberében az Uponor csatlakozott a svájci székhelyű Georg Fischer cégcsoporthoz és ezzel egy izgalmas, új fejezet vette kezdetét. Azóta az integrációs folyamat folyamatosan halad előre, egyesítve a két vállalat erősségeit, szakértelmét és hagyományait.
Vállalati kommunikációban az Uponor márka lépésről lépésre egy egységes név, a GF alá kerül, miközben a termékek neve változatlanul Uponor marad. Ez a stratégiai döntés a tudást, az erőforrásokat és a globális jelenlétet egyetlen, erős név alatt egyesíti, miközben továbbra is megmarad a közös elkötelezettség a kiválóság iránt. Az átmenet átgondolt, fokozatos megközelítést követ, biztosítva a stabilitást és a folytonosságot. Ez idő alatt egyes működési és vizuális elemek, például a csomagolás vagy a jogi személyek nevei továbbra is az Uponorra utalnak, amíg a folyamat teljesen be nem fejeződik. Minden lépés azt szolgálja, hogy nagyobb értéket, több innovációt és fenntartható megoldásokat nyújtsanak a jövő számára.
A GF-ről – A kiválóság öröksége
A Georg Fischer (GF) egy globális, ipari cégcsoport, amelynek székhelye a svájci Schaffhausenben található, és több mint két évszázados történelemmel rendelkezik. 1802-es alapítása óta a GF mérnöki szakértelméről, pontosságáról és megbízhatóságáról lett híres. Az Európában található kis öntödéből indult vállalat mára világszerte vezető gyártóvá fejlődött, amely hatékonyan és gondosan kezeli, illetve szállítja a létfontosságú erőforrásokat – a víztől a gázokon át a vegyi anyagokig.
Az évtizedek során a GF messze túlnőtt svájci gyökerein: ma 46 országban működik, és több mint 15 000 elkötelezett szakembert foglalkoztat. Ez a globális jelenlét biztosítja, hogy a vállalat a nemzetközi hatókörét mély helyi ismeretekkel ötvözze, így lehetővé téve, hogy a különböző piacok egyedi igényeire reagáljon. A GF valamennyi részlegének céla: olyan megoldások létrehozása, amelyek elősegítik a fejlődést, miközben védik a Föld legértékesebb erőforrásait.
A vállalat szlogenje, az Excellence in Flow (Kiválóság az áramlásban) mind a múlt örökségét, mind jövőbeli elképzeléseket tükrözi. Elkötelezettség arra, hogy munkájuk minden területén kiemelkedő teljesítményt nyújtsanak, az innovatív terméktervezéstől és a fenntartható gyártástól az ügyfélszolgálatig és a hosszú távú partnerségek kialakításáig. Az Uponor integrálásával a GF szervezetébe, a kiválóság iránti elkötelezettség tovább bővül és erősödik, még több lehetőséget kínálva az ügyfeleknek világszerte.
Előrehaladás a legfontosabb értékek megőrzésével
Az évtizedek alatt kiépített, megbízható kapcsolatok továbbra is kiemelten fontosak számukra. Ugyanazok a tapasztalt csapatok, ugyanazok a magas színvonalú elvárások és ugyanaz a minőség iránti elkötelezettség fogja továbbra is irányítani minden projektjüket és partnerségüket.
A GF márkára való áttérés a vállalati kommunikációban jól megtervezett szakaszokban halad és fokozatosan történik, biztosítva a zökkenőmentes átmenetet, amely garantálja a működés folytonosságát és fenntartja a megbízhatóságot.
Az integráció előrehaladásával a GF és az Uponor egyesített erősségei új lehetőségeket nyújtanak: szélesebb és sokszínűbb termékportfóliót, kibővített innovációs képességeket és mélyreható fenntarthatósági szakértelmet.
Ez az átalakulás több, mint vizuális változás; ez a bizalomra, szakértelemre és a közös ambícióra épülő fejlődés. Az Uponor örökségével és a GF globális erejével a vállalat még nagyobb értéket tud nyújtani, és az Excellence in Flow szlogennel összhangban alakítja a víz- és energiaellátási megoldások jövőjét.