Letöltések
Műszaki adatok


Az Aventure (Kaland) témájú szerkezetek a dzsungel mélyére kalauzolják a kisgyermekeket. A dzsip fedélzetén vagy a függőhídon átkelve a kis Indiana Jonesok elindulhatnak, hogy felfedezzék a titkos templomot vagy találkozzanak a vadállatokkal. A többfunkciós szerkezetek tele vannak játékos elemekkel, amelyek rengeteg vizuális, tapintási és kognitív élményt nyújtanak. A túlnyomórészt narancssárga, barna és zöld színek hangsúlyozzák ezt az utazást az esőerdő szívébe.

Az Ixo termékcsalád a kiskamaszok nyelvét beszéli. Itt már nem arról van szó, hogy úgy játszanak, mint a gyerekek, gyerekjátékokkal. A lányok és a fiúk fel akarják mérni erejüket, kihívásokkal akarnak szembenézni, érezni akarják, hogy mások szemében értékesek, és saját szabályokat akarnak felállítani. A modern építészet által inspirált Ixo termékcsalád kortárs dizájnnal rendelkezik, letisztult szerkezetű és józan vonalvezetésű. 2 változatban kapható, fém oszlopokkal és fa oszlopokkal, biztosítva, hogy minden egyes helyszínt természetesebb vagy városiasabb jelleggel tegyen egyedivé.

Az „Origin” termékcsalád játékai a természet nyújtotta lehetőségek lényegét reprodukálják vagy bővítik.Az Origin termékcsalád játékai egyéves és annál idősebb gyermekek számára készültek. Minden gyermek álma, hogy a lombok közé épült házikóba meneküljön. Szokatlan kalandokat ígérnek a természet szívében, az alapvető, egységesítő játékfunkciókkal rendelkező elemek kombinációjának köszönhetően: háromszög alakú, különböző padlómagasságú tornyok, létrák, mászó rámpák, rögzített vagy mozgó hidak, alagutak, függőleges hálók, mászófalak, csúszdák vagy csúszóárbocok. A legmagasabb kombinációk több mint 5 méteres magasságot érnek el, és olyan szokatlan dekorációval vannak gazdagítva, mint a gólyafészek, a tisztáson álló fák és a strukturálatlan fülkék.

A középkori téma még mindig inspirálja a gyerekeket, akik szeretnek azonosulni a lovagi és mesebeli karakterekkel. A kor grafikai és szimbolikus kódjai minden egyes játékszerkezeten megjelennek. Annyi hősökről szóló történetet lehet kitalálni! Számos játékos panel gazdagítja a témát, és ösztönzi a manipulatív és logikai tevékenységeket.




A középkori téma még mindig inspirálja a gyerekeket, akik szeretnek azonosulni a lovagi és mesebeli karakterekkel. A kor grafikai és szimbolikus kódjai minden egyes játékszerkezeten megjelennek. Annyi hősökről szóló történetet lehet kitalálni! Számos játékos panel gazdagítja a témát, és ösztönzi a manipulatív és logikai tevékenységeket.