Letöltések
Műszaki adatok
A Handwerk tetőablakok Roto értékek alapján készülnek és prémium minőséget képviselnek, annak érdekében, hogy minden vevői elvárásnak megfeleljenek. Egyszerű szerelés, energiamegtakarítás és különleges tartósság.
A Roto R5 típusú ablaka minden szempontból megfelel a szigorú követelményeknek. Az ablakszárny nem középen, hanem alul csatlakozik a tokhoz, a nyitásról egy speciális elektromos láncos motor gondoskodik. Az ablak teljes terjedelmében kinyílik, így maximális kürtőhatás érhető el. A speciális üvegezés - belül ragasztott biztonsági üveggel - és a gyárilag előszerelt hőszigetelő csomag teszi teljessé a komfortot. A mindennapos szellőztetés érdekében az ablak távvezérléssel fokozatmentesen nyitható.
Az egyedi igények megvalósítása érdekében a Roto tetőtéri ablakok kiválóan kombinálhatók térdfal ablakokkal, így jelentősen javul a kilátás és megnövekszik a beáradó fény mennyisége is. A hatékony vízelvezetés érdekében az ablakok speciális burkolókerettel rendelkeznek. A beépített ereszcsatornáknak köszönhetően a víz nem folyik a térdfal ablakra.
A Roto R3/R8 D oldalra nyíló tetőkibúvója készülhet kiváló minőségű rétegragasztott és véglegesen felületkezelt fából, vagy több légkamrás műanyag profilból egyaránt. Gyárilag edzett üveggel van szerelve, a Hőszigetelő Csomag opcionálisan rendelhető. Kombinálható a Roto R4 és R7 típussal, mivel az ablakok külső és belső optikai megjelenése tökéletesen azonos.
A Designo R8 kétfajta nyitásmóddal rendelkezik. A felnyíló nyitásmódnál a szárny az ablak felső síkjában nyílik, így tökéletesen zavartalan kilátást biztosít. Az alsó kilincsnek köszönhetően az összes funkció egyszerűen elérhető: nyitás, résszellőztetés vagy tisztító állás egyetlen mozdulattal. Az ablak alapesetben 2-rétegű üveggel rendelhető 1,2-es Uw értékkel, de kérésre a passzívház követelményeknek megfelelő 3-rétegű üvegezéssel, 0,8-as Uw értékkel is rendelkezésre áll. Az utólag is állítható ablakszárnynak köszönhetően a tetőszerkezet elmozdulásakor nem szükséges az ablak megbontása a tok és szárny távolságának korrekciójához.