Műszaki adatok
Csőlezárások zárt technológiai csövek tűzgátló lezárására normál vagy magas hőmérsékletek, illetve a légköri nyomásnál alacsonyabb vagy magasabb nyomások esetében.
Az SRT-L Premium állandó kapulapfeszítéssel, a tokszerkezetbe integrált, súlykiegyenlítést szolgáló húzórugós mechanikával gyártott,amely áramkimaradás esetén villámgyors kézi vésznyitást is lehetővé tesz.
A Global Conveyor Closure (GCC) egy kompakt szállítópálya-lezárás elemes kivitelben különálló és folyamatos szállítópálya-rendszerekhez. Csak egy kis átfedés szükséges a nyílást körülvevő falon. A nem folytonos szállítópálya-rendszereknél a csappantyú nagyon vékony fémlemezének köszönhetően a szállítósor (elválasztási pont) rövid megszakítása szükséges. A csúszó csappantyú felületkialakítása igény szerint alakítható ki – a költséghatékony, kezeletlen tűzvédelmi lemezekből készült alapváltozattól az emulziós festékkel bevont felületekig vagy a csappantyú kiváló minőségű horganyzott acéllemezes burkolatáig (opcionálisan por- bevonattal vagy rozsdamentes acélból).
A Fire Multi Detector optikai-termikus kamera és a szabadalmazott felismerő szoftver együttes használatával a tűz keletkezése és észlelése között eltelt idő lerövidíthető. Ezzel az új megoldással lehetővé válik a füst, a hőmérséklet és a természetes lángok egyetlen érzékelővel történő észlelése.
Ez a STÖBICH tűzgátló szállítópálya-lezárás Protex vagy Ecotex 1100-A2 üvegszövettel készül. A megrendelő által biztosított sprinkler hűtővízszórással EI30–EI90 perces tűzvédelmi minősítéssel rendelkezik. Az EI30-EI90 perces tűzállósági határértékek egyoldalról működő sprinkler vízszórással együtt biztosíthatók. A függönykapu a tűzjelző központ jelére és áramszünet esetén is lezáródik. A meghajtást fékező tartómágnes elenged, majd a függönyponyva gravitációs úton, önműködően és egyenletes sebességgel lezáródik. A függöny visszanyitását a tengelybe beépített elektromos üzemű csőmotor végzi. A tűzjelzés törlése vagy az áramellátás helyreállítása után a függönykapu automatikusan felnyílik.