Elsőosztályú ingyenes ügyfélszolgálat a Dokától
2020 márciusa egy, az elmúlt pár hónapot meghatározó, legtöbbünk számára eddig ismeretlen helyzetet hozott, amely mind a mai napig és még valószínűleg az év hátralévő időszakában is átírja korábbi várakozásainkat, terveinket és hatással lesz a most készülőkre is. A személyes kontaktusok alacsonyabb szinten tartásával igyekszik a Magyar Doka is töretlen támogatást nyújtani ügyfeleinek. Ezért hangsúlyozzák webáruházuk használatát, illetve myDoka projektinformációs szolgáltatásuk előnyeit. Mivel a legtöbb ügyfelük párhuzamosan több projekt kapcsán kéri a segítségüket, ilyenkor az zsalupark nyomon követése külön odafigyelést igényel, sok esetben akár az építkezések személyes meglátogatását is. Erre igyekszik professzionális és teljes egészében digitalizált megoldást biztosítani myDoka szolgáltatás, amellyel a jelenlegi helyzetben kockázatot jelentő személyes találkozások a raktárkészletek naprakészen tartásához szükségtelenné válnak.
Az elmúlt években fejlesztők keményen dolgoztak azon, hogy még kezelhetőbbé, a szükségleteknek megfelelően strukturáltabbá válhasson a felület, és ez a fejlesztői munka tovább folytatódik. Fontos számukra, hogy ügyfeleik felmerülő igényeit, észrevételeit szem előtt tartva egy olyan projektinformációs rendszert biztosítsanak, amely a lehető leghatékonyabban segíti a munkájukat. Például olyan módon, hogy a pár kattintással lekérhető kiértékelések által ellenőrizhetőbbé válik a munkafolyamat és annak gazdaságossága.
A myDoka ügyfélportál egyetlen kattintásnyi közelségbe hozza a valós idejű projektspecifikus adatokat. Olyan nélkülözhetetlen információk számontartásának megkönnyítéséhez ad egyszerű, bárhol és bármikor elérhető felületet, mint az építkezés készletei és az anyagmozgatási folyamatai. Azért, hogy tényleg mindig csupán egy kattintásra legyenek az adatok, asztali számítógépre, okostelefonra és tabletre is optimalizálták rendszert, hogy az irodában, otthon, az építési területen vagy akár útközben is elérhető legyen.
Rengeteg felesleges papírmunka spórolható meg a program használatával, sőt a felhasználói azonosítóval és jelszóval védett digitális felületen tárolt és módosított adatok mindig naprakész információval szolgálnak. A felhasználói jogosultságok megadásával szabályozható, hogy adott információhoz csak az arra illetékes kolléga férjen hozzá. Egy-egy fiókhoz több felhasználó is hozzáadható, akik a munkakörüknek megfelelően különféle jogosultsági szintekkel ruházhatók fel. A felhasználói szerepek testreszabhatók, számos beállítási lehetőség közül lehet választani, úgy mint a meghatározott raktárkészlet-, pénzügyi információk vagy a projektek kiértékeléséhez kapcsolódó hozzáférések.
Az intuitív navigáció gyors és felhasználóbarát munkát tesz lehetővé, a logikus projektkezelésnek köszönhetően pontos képet kaphatunk egy szempillantás alatt a használatban lévő anyagok listájáról, melyekkel különféle műveleteket hajthatunk végre. A platformra feltölthető dokumentumok pedig rugalmasabbá teszik a kommunikációt partnereinkkel, illetve a Letöltések menüpont alatt elérhető felhasználó kézikönyvek könnyen elérhető támpontokat nyújthatnak az építkezésen.
Amennyiben még nem rendelkezik myDoka fiókkal, úgy az erre irányuló kérelmét a vonatkozó regisztráció adatlap kitöltésével küldje el, mely alapján pár órán belül aktiválják a fiókját.