Jungheinrich új generációs belső égésű motoros targoncák

DFG/TFG 316-320 és DFG/TFG 425-435 típusú hidrodinamikus meghajtású gépek

A Jungheinrich a CeMAT 2014 nemzetközi intralogisztikai kiállításon a mutatja be a nagyközönségnek teljesen új fejlesztésű homlokvillás targoncáját. A Németországban készülő targoncák erősek és megbízhatóak, bárhol alkalmazhatóak és alacsony energiafogyasztás mellett kategóriájukban átlag feletti rakodási teljesítményre képesek.

2014 májusában a Jungheinrich egyidejűleg két új sorozatú belső égésű motorral hajtott homlokvillás targoncát mutat be a nagyközönségnek. Ezek a DFG/TFG 316-320, valamint DFG/TFG 425-435 típusú hidrodinamikus meghajtású (nyomatékváltóval működő) gépek. Az új targoncák képesek akár 3.500 kg szállítására és 7,5 méter magasságig történő emelésre.
Nagy igénybevételű alkalmazás különböző időjárási körülmények között is
A bajorországi Moosburgban gyártott targoncákat Kubota motorokkal szerelték fel. „Az ipari motoroknál fontos, hogy az építőgépeknél világszerte bevált, nagy igénybevétel esetén is biztosan működő motorkoncepciót alkalmazzuk, azaz alacsony fordulatszámú ipari motorokat magas forgatónyomatékkal” - nyilatkozta Marek Scheithauer, a Jungheinrich belső égésű motoros targoncákért felelős termékmenedzsere. Ezek a gépek kiváló minőségű, hosszú élettartamú alkatrészekből épülnek fel, ennek köszönhetően „különböző időjárási körülmények esetén is alkalmasak extrém körülmények közötti munkavégzésre.” Figyelembe véve a nagy igénybevételű alkalmazásokat fontos kiemelni, hogy az új targonca alapvető alkatrészei a Jungheinrich saját fejlesztései-„made in Germany” - hangsúlyozta Scheithauer. Ide tartozik többek között az emelőoszlop, a vázszerkezet és a hátsó híd.

Az új targonca ellensúlya a teherhordó vázszerkezet szerves része. A hátsó hidat az ellensúlyba integráltuk. „Ennek köszönhetően a gép súlypontja nemcsak különösen alacsonyan található, hanem fizikailag szinte optimális helyen van, a két tengely között.” - folytatta Scheithauer. Így a targonca kiváló menetstabilitással rendelkezik és nincs szükség költséges kiegészítő elektromos menetstabilizáló programra. Ezáltal a gép dinamikus menetstabilitása rendkívül biztos, és kimagaslóan jó állékonysági és menetbiztonsági értékeket mutat.
Az új targonca saját gyártmányú Jungheinrich hajtótengelyét, első hídját egy integrált kopásmentes olajfürdős lamellás fékkel szerelték fel. A korábbi típusoknál használt dobfékekkel összehasonlítva az olajfürdős lamellás fékek esetén gyakorlatilag nincsen karbantartási költség. Ezen kívül a zárt szerkezetnek köszönhetően a környezeti hatások nem befolyásolják a fékhatást. A targonca nagy teljesítményű hűtőrendszere magas környezeti hőmérséklet esetén is tökéletes alkalmazást biztosít. A hűtő egyetlen egy tiszta alumínium elemből áll. Mindezeknek köszönhetően az új hidrodinamikus gép kiállja a próbát hőség esetén, valamint nagy por és más környezeti hatások esetén is.

Magas rendelkezésre állás
A targonca karbantartása a kiváló minőségű és robosztus komponenseknek köszönhetően gyorsan, egyszerűen és gazdaságosan végezhető el - különösebb extra szakértelem nélkül. Marek Scheithauer kiemelte: „A könnyű hozzáférhetőség okán a szükséges karbantartások elvégzésekor a belső gyártási és logisztikai folyamatok minimális megszakítására van csak szükség.” A motorháztető L alakú kialakítása, valamint a szinte 90 fokban nyitható és a gyorsan leszerelhető oldalsó részek kiváló hozzáférést biztosítanak a motorhoz.

Az új generációs targonca fejlesztésénél nagy hangsúlyt fektettek a kezelőfülkére is. A keskeny kormányoszlopnak köszönhetően jelentősen nagyobb a lábtér, mint a hagyományos kormányoszloppal felszerelt anyagmozgató gépekben. A kényelmes vezetőülés több irányban állítható, így óvja az egészséget és nyugodt, koncentrált munkavégzést tesz lehetővé. Különböző tárolórekeszek, mint például a pohártartó vagy a mappatartó, biztosítják, hogy a kezelő munkakörnyezetében minden a helyén legyen.

Az új sorozatok alapfelszereltségéhez tartozik az elektromos rögzítőfék, melynek köszönhetően az eddigi rögzítőfék karra már nincsen szükség a kezelőfülkében. A rögzítőféket a kezelő egy gombnyomással tudja működtetni. Az új emelőoszlop kialakítás kiváló rálátást biztosít a teherre, a villákra és a munkaterületre. A kiváló kilátás nemcsak nyugodt, koncentrált és biztonságos munkavégzést biztosít, hanem nagyban hozzájárul a rakodási teljesítmény növeléséhez.
Ha a DFG/TFG 316-320 és a DFG/TFG 425-435 típusú hidrodinamikus meghajtású targoncákkal kapcsolatban árajánlatot, bővebb információt vagy katalógust szeretne kérni a Jungheinrich Hungária Kft. munkatársától, használja a megfelelő gombot.
Kategóriák
Targoncák, szállítókocsik
Targoncák, szállítókocsik
Raktártechnika
Raktártechnika
Berendezések
Berendezések
Épületszerkezetek

Nyílászáró, szigetelés, burkolat, ...

Épületgépészet

Kazán, klíma, légkezelő, szaniter, ...

Épületvillamosság

Elosztó, lámpa, tűzjelző, kamera, ...

Berendezések

Utcabútor, targonca, irodabútor, ...

Eszközök

CAD szoftver, hőkamera, vésőgép, ...