III. Építő marketing szeminárium a Construmán

Archív hír
Az itt szereplő cikk tartalma már lehet, hogy nem aktuális.

2012. április 20. péntek, Expo Hotel

"Célra tarts" - Online megoldások minden mennyiségben - az építőipari marketingben

Ne kerüljön pénzbe, de holnap eladást hozzon…
Csökkenő budgetek, pontosabb célzás, de ki is a célcsoport…?
Megváltozott piac - a marketingkommunikációval szembeni megváltozott igények…
Ismerősen csengenek ezek a mondatok? Van megoldás?

Ismét hasznos információkkal, technikákkal és példákkal várja az építőiparban dolgozókat, gyártókat, kereskedőket, tervezésben és kivitelezésben dolgozó szakembereket, illetve a téma iránt érdeklődőket a Construma társszervezésében megrendezésre kerülő a III. Építő marketing szeminárium.

Csökkenő kereslet, csökkenő budgetek - ebben a helyzetben kiemelten fontos a pontos célzás, a költséghatékony elérés, amelyben az online megoldások használata kézenfekvőnek látszik.
"Mert egyszerű, gyors és ingyen van…" legalábbis látszólag.
Mindent tudunk a célcsoportunkról, mindent tudunk az eléréséhez szükséges eszközökről?
Ha vannak még homályos pontok, akkor "tarts velünk célra" a III. Építő marketing szemináriumon!

Időpont és helyszín:
Construma Nemzetközi Építőipari Szakkiállítás
2012. április 20. péntek - 9.00-16.00 között
Expo Hotel - Expo terem

    Amiről szó lesz:
  • hol és hogyan pályázhatunk támogatásra a csökkenő budgetünk kiegészítésére,
  • az építőipari piacon releváns csatornákról és előnyeikről,
  • az építőipari fogyasztók, azaz az építkezők, felújítók és a szakemberek megváltozott döntési preferenciáiról, amelyben a kimondottan e témában készülőben lévő IPARÁGI FELMÉRÉS adatai lesznek a segítségünkre,
  • online megoldások kerülnek porondra minden mennyiségben: e-mail marketing, közösségi oldalak, e-kereskedelem,
  • az adatkezelés idén ismét megváltozó szabályairól és lehetőségeiről,
  • mindezt esettanulmányok segítségével.
A szeminárium után a résztvevők a Construmát is megtekinthetik a Hungexpo által biztosított tiszteletjegyekkel.

Részletes program

Jelentkezés és részvételi feltételek
A rendezvény médiatámogatója az E-Build és a ProIDEA.

Ha a III. Építő marketing szemináriummal kapcsolatban további információt szeretne kérni a Build-Communication Kft. munkatársától, használja az alábbi Információkérés gombot.

Kapcsolódó hírek

VI. Építő Marketing Szeminárium
Rendezvények
Archív hír
VI. Építő Marketing Szeminárium
2014. november 13., Leonardo Hotel Budapest
VI. Építő Marketing Szeminárium
Építő marketing szeminárium 3.1 - esettanulmányokkal és workshoppal
Rendezvények
Archív hír
Építő marketing szeminárium 3.1 - esettanulmányokkal és workshoppal
Az ár, a kereskedelmi csatorna, az online és a fogyasztó
Építő marketing szeminárium 3.1 - esettanulmányokkal és workshoppal
II. Építő marketing Szeminárium
Rendezvények
Archív hír
II. Építő marketing Szeminárium
2011. április 6-án a Construma kiállításon
II. Építő marketing Szeminárium
Építő Marketing Szeminárium
Rendezvények
Archív hír
Építő Marketing Szeminárium
2009. február 12. csütörtök, Syma Rendezvényközpont
Építő Marketing Szeminárium

Kategóriák

Épületszerkezetek
Épületszerkezetek

Épületszerkezetek

Nyílászáró, szigetelés, burkolat, ...

Épületgépészet

Kazán, klíma, légkezelő, szaniter, ...

Épületvillamosság

Elosztó, lámpa, tűzjelző, kamera, ...

Berendezések

Utcabútor, targonca, irodabútor, ...

Eszközök

CAD szoftver, hőkamera, vésőgép, ...