2012. április 20. péntek, Expo Hotel
"Célra tarts" - Online megoldások minden mennyiségben - az építőipari marketingben
Ne kerüljön pénzbe, de holnap eladást hozzon…
Csökkenő budgetek, pontosabb célzás, de ki is a célcsoport…?
Megváltozott piac - a marketingkommunikációval szembeni megváltozott igények…
Ismerősen csengenek ezek a mondatok? Van megoldás?
Ismét hasznos információkkal, technikákkal és példákkal várja az építőiparban dolgozókat, gyártókat, kereskedőket, tervezésben és kivitelezésben dolgozó szakembereket, illetve a téma iránt érdeklődőket a Construma társszervezésében megrendezésre kerülő a III. Építő marketing szeminárium.
Csökkenő kereslet, csökkenő budgetek - ebben a helyzetben kiemelten fontos a pontos célzás, a költséghatékony elérés, amelyben az online megoldások használata kézenfekvőnek látszik.
"Mert egyszerű, gyors és ingyen van…" legalábbis látszólag.
Mindent tudunk a célcsoportunkról, mindent tudunk az eléréséhez szükséges eszközökről?
Ha vannak még homályos pontok, akkor "tarts velünk célra" a III. Építő marketing szemináriumon!
Időpont és helyszín:
Construma Nemzetközi Építőipari Szakkiállítás
2012. április 20. péntek - 9.00-16.00 között
Expo Hotel - Expo terem
Részletes program
Jelentkezés és részvételi feltételek
Ne kerüljön pénzbe, de holnap eladást hozzon…
Csökkenő budgetek, pontosabb célzás, de ki is a célcsoport…?
Megváltozott piac - a marketingkommunikációval szembeni megváltozott igények…
Ismerősen csengenek ezek a mondatok? Van megoldás?
Ismét hasznos információkkal, technikákkal és példákkal várja az építőiparban dolgozókat, gyártókat, kereskedőket, tervezésben és kivitelezésben dolgozó szakembereket, illetve a téma iránt érdeklődőket a Construma társszervezésében megrendezésre kerülő a III. Építő marketing szeminárium.
Csökkenő kereslet, csökkenő budgetek - ebben a helyzetben kiemelten fontos a pontos célzás, a költséghatékony elérés, amelyben az online megoldások használata kézenfekvőnek látszik.
"Mert egyszerű, gyors és ingyen van…" legalábbis látszólag.
Mindent tudunk a célcsoportunkról, mindent tudunk az eléréséhez szükséges eszközökről?
Ha vannak még homályos pontok, akkor "tarts velünk célra" a III. Építő marketing szemináriumon!
Időpont és helyszín:
Construma Nemzetközi Építőipari Szakkiállítás
2012. április 20. péntek - 9.00-16.00 között
Expo Hotel - Expo terem
- Amiről szó lesz:
- hol és hogyan pályázhatunk támogatásra a csökkenő budgetünk kiegészítésére,
- az építőipari piacon releváns csatornákról és előnyeikről,
- az építőipari fogyasztók, azaz az építkezők, felújítók és a szakemberek megváltozott döntési preferenciáiról, amelyben a kimondottan e témában készülőben lévő IPARÁGI FELMÉRÉS adatai lesznek a segítségünkre,
- online megoldások kerülnek porondra minden mennyiségben: e-mail marketing, közösségi oldalak, e-kereskedelem,
- az adatkezelés idén ismét megváltozó szabályairól és lehetőségeiről,
- mindezt esettanulmányok segítségével.
Részletes program
Jelentkezés és részvételi feltételek
A rendezvény médiatámogatója az E-Build és a ProIDEA.
Ha a III. Építő marketing szemináriummal kapcsolatban további információt szeretne kérni a Build-Communication Kft. munkatársától, használja az alábbi Információkérés gombot.
Ha a III. Építő marketing szemináriummal kapcsolatban további információt szeretne kérni a Build-Communication Kft. munkatársától, használja az alábbi Információkérés gombot.