Ömlesztett anyagokhoz fejlesztve
A Fliegl letolórendszerével a kirakodás problémái megszűnnek, köszönhetően az új ömlesztett anyagokhoz fejlesztett letolófelépítménynek az ASW Stone LkW és az ASW Stone Dömper-nek.
Az építőipari cégek eddig teherautóikkal és dömperjeikkel gyakran a billentés határaiba ütköztek. A meredek talajokon, alacsony épületekben, csatornákban és bányákban, valamint a ragadós és ömlesztett anyagoknál a billentés problémái gyakran kiütköztek. A tögingi Fliegl Bau- und Kommunaltechnik GmbH erre kínál megoldást az újtervezésű "Fliegl ASW Stone LKW-val" és "Fliegl ASW Stone dömperrel".
Mindegyik járműnél a felépítmény 11,5-től 24 m³ térfogatig kérhető. A letoló felépítmény Hardox acélteknőből készül, a még nagyobb terhelhetőség érdekében. A dömperek felépítménye különösen meg van erősítve, hiszen ezek terhelése nagyon magas az építkezéseken, kőbányákban és a bontási munkálatoknál. A rendkívül robosztus eredeti Fliegl letolótechnika hidraulikus tolólappal egyesíti minden ismert szállítási- és kirakodási rendszer előnyeit és ezeket optimalizálják. A mélyen lévő súlypont alacsony rakodási magassággal és a leggyorsabb, zavarmentes és teljes kiürítéssel válik a letoló technika különlegesség. A teherautók és a dömperek ezáltal sokkal biztonságosabbá válnak a meredek talajokon. Mivel nem kell megbillenteni az ilyen fajta járművek tökéletesek az alacsony épületekben, csatornákban és föld alatt is.
Útépítések, területek előkészítése, földalatti szétosztások, ezen munkák mindegyike igényli a Fliegl letolófelépítmények különleges erősségét. A billentéssel szemben ezzel a technikával a szállított anyag célirányosan adagolható és egyenletesen szétosztható. Így a dózermunka kevesebb lesz, amivel természetesen időt és pénzt spórolhat. Olyan ragadós anyagoknál, mint például az ásott anyag, a nedves és darás talaj, vagy a bitumen is teljes a kiürítés. Sehol sem képződik anyaghíd, ami idővel csökkentené a töltési térfogatot.
Az ASW Stone LKW 3-5 tengelyes különféle típusú teherautó alvázhoz illeszthető, valamennyi kerékállással. Az ASW Stone dömper ugyancsak felépíthető mind a hagyományos mind pedig a csuklós dömperekre. A letolótechnika olaj és erőszükséglete viszonylag alacsony, mivel nincs szükség teleszkóp hengerekre a jármű kiürítéséhez. Mivel az útépítéseknél felmerülhetnek különleges igények is, a Fliegl kifejlesztett egy egyedi szóróhátfalat a talajstabilizáláshoz, mellyel problémamentesen és pontosan adagoltan letolható a cement és mész.
Mindegyik járműnél a felépítmény 11,5-től 24 m³ térfogatig kérhető. A letoló felépítmény Hardox acélteknőből készül, a még nagyobb terhelhetőség érdekében. A dömperek felépítménye különösen meg van erősítve, hiszen ezek terhelése nagyon magas az építkezéseken, kőbányákban és a bontási munkálatoknál. A rendkívül robosztus eredeti Fliegl letolótechnika hidraulikus tolólappal egyesíti minden ismert szállítási- és kirakodási rendszer előnyeit és ezeket optimalizálják. A mélyen lévő súlypont alacsony rakodási magassággal és a leggyorsabb, zavarmentes és teljes kiürítéssel válik a letoló technika különlegesség. A teherautók és a dömperek ezáltal sokkal biztonságosabbá válnak a meredek talajokon. Mivel nem kell megbillenteni az ilyen fajta járművek tökéletesek az alacsony épületekben, csatornákban és föld alatt is.
Útépítések, területek előkészítése, földalatti szétosztások, ezen munkák mindegyike igényli a Fliegl letolófelépítmények különleges erősségét. A billentéssel szemben ezzel a technikával a szállított anyag célirányosan adagolható és egyenletesen szétosztható. Így a dózermunka kevesebb lesz, amivel természetesen időt és pénzt spórolhat. Olyan ragadós anyagoknál, mint például az ásott anyag, a nedves és darás talaj, vagy a bitumen is teljes a kiürítés. Sehol sem képződik anyaghíd, ami idővel csökkentené a töltési térfogatot.
Az ASW Stone LKW 3-5 tengelyes különféle típusú teherautó alvázhoz illeszthető, valamennyi kerékállással. Az ASW Stone dömper ugyancsak felépíthető mind a hagyományos mind pedig a csuklós dömperekre. A letolótechnika olaj és erőszükséglete viszonylag alacsony, mivel nincs szükség teleszkóp hengerekre a jármű kiürítéséhez. Mivel az útépítéseknél felmerülhetnek különleges igények is, a Fliegl kifejlesztett egy egyedi szóróhátfalat a talajstabilizáláshoz, mellyel problémamentesen és pontosan adagoltan letolható a cement és mész.
Típus
A x B x C (mm)
Nagyság kb.
Tolópadló (mm)
Munkahenger (mm)
Jármű
4715
4730 x 2370 x 1150
11,5 m³
2000
2500
3 tengelyes
4729
4730 x 2370 x 1290
13,5 m³
2000
2500
3 tengelyes
5215
5230 x 2370 x 1150
14,6 m³
2000
3000
4 tengelyes
kb. 4,25-ös tengelytáv
kb. 4,25-ös tengelytáv
5229
5230 x 2370 x 1290
15 m³
2000
3000
4 tengelyes
kb. 4,25-ös tengelytáv
kb. 4,25-ös tengelytáv
5250
5230 x 2370 x 1500
17 m³
2000
3000
4 tengelyes
kb. 4,25-ös tengelytáv
kb. 4,25-ös tengelytáv
5715
5730 x 2370 x 1150
14,6 m³
2500
3000
4 tengelyes
kb. 4,80-as tengelytáv
kb. 4,80-as tengelytáv
5729
5730 x 2370 x 1290
17 m³
2500
3000
4 tengelyes
kb. 4,80-as tengelytáv
kb. 4,80-as tengelytáv
6229
6230 x 2370 x 1290
18,8 m³
2500
3500
5 tengelyes
6265
6230 x 2370 x 1650
24 m³
2500
3500
5 tengelyes
A = belső hossz
C = belső magasság
B = belső szélesség
A Fliegl letolórendszerével kapcsolatban további információért kattintson a hír alatti termékképre, ha katalógust, vagy árajánlatot szeretne kérni a Fliegl-Abda Gépgyártó Kft. munkatársától, használja az alábbi Információkérés gombot.
A Fliegl letolórendszerével kapcsolatban további információért kattintson a hír alatti termékképre, ha katalógust, vagy árajánlatot szeretne kérni a Fliegl-Abda Gépgyártó Kft. munkatársától, használja az alábbi Információkérés gombot.