proidea.hu online termékinformációs katalógus

Építő marketing szeminárium 3.1 - esettanulmányokkal és workshoppal


[Archív] A hírben található információk egy része elavult


2012. október 08.

Az ár, a kereskedelmi csatorna, az online és a fogyasztó


Időpont: 2012 október 12. péntek - 9.00-15.00
Helyszín: Hotel Leonardo (IX. Tompa u. 30-34.)

Mese a legkisebb, eszes építőipari szegénylegényről, akinek a magához való eszén kívül csak néhány szem hamuban sült pogácsa jutott, amikor elindult szerencsét próbálni.
Amikor még kevesebb a pénz, még kevesebb a vevő és mégis meg kell felelni az elvárásoknak a növekvő nyomás alatt!

Tartalomból

"A tenger felől megtalálod Indiát…,
de az se baj, hogyha felfedezzük Amerikát."

Üljünk át közös hajóba a kereskedőpartnerekkel!

Online, a bűvös sárkány
Része-e az online aktivitás az értékesítési folyamatnak, tudjuk hova tereljük az embereket? Mitől is várjuk az árbevételt?

Három szegény szabólegény
Az építész, a kivitelező és a vásárló – tudod, mi alapján döntenek? IPARÁGI FELMÉRÉS 2012. 12 szakmai célcsoport és a fogyasztók körében.
    És más aktuális kérdések:
  • Hol a vevő minőségtudata - létezik-e közös cél?
  • Direkt vagy személyes megkeresés - van-e rá ember… és igény?
  • Minden apró segítség számít - Várépítő Pályázat, mert kérdeztétek
Részvételi díj ismét csak bruttó 5 000 Ft.

Regisztráció

Ha az Építő marketing szemináriummal kapcsolatban további információt szeretne kérni a Build-Communication Kft. munkatársától, használja az alábbi Információkérés gombot.
 

Cég
Székhely: H-2040 Budaörs, Szabadság út 117. A épület, fsz. 6.
Telefon: +36 23 611 028
Fax: +36 23 611 029
E-mail:
Web: www.buildmarketing.hu
   
   
   
   
   
Hatékonyan működő kis cég lelkes munkatársakkal, kiterjedt kapcsolatrendszer a marketing szakmában és az építőiparban, jelentős gyakorlat a különböző kommunikációs projektek megtervezésében és kivitelezésében.
További hírek az Építés termékkategóriában
Kulcsszavak:  build-communication  marketing  kommunikáció  online