Építő marketing szeminárium 3.1 - esettanulmányokkal és workshoppal

Archív hír
Az itt szereplő cikk tartalma már lehet, hogy nem aktuális.

Az ár, a kereskedelmi csatorna, az online és a fogyasztó

Időpont: 2012 október 12. péntek - 9.00-15.00
Helyszín: Hotel Leonardo (IX. Tompa u. 30-34.)

Mese a legkisebb, eszes építőipari szegénylegényről, akinek a magához való eszén kívül csak néhány szem hamuban sült pogácsa jutott, amikor elindult szerencsét próbálni.
Amikor még kevesebb a pénz, még kevesebb a vevő és mégis meg kell felelni az elvárásoknak a növekvő nyomás alatt!

Tartalomból

"A tenger felől megtalálod Indiát…,
de az se baj, hogyha felfedezzük Amerikát."

Üljünk át közös hajóba a kereskedőpartnerekkel!

Online, a bűvös sárkány
Része-e az online aktivitás az értékesítési folyamatnak, tudjuk hova tereljük az embereket? Mitől is várjuk az árbevételt?

Három szegény szabólegény
Az építész, a kivitelező és a vásárló – tudod, mi alapján döntenek? IPARÁGI FELMÉRÉS 2012. 12 szakmai célcsoport és a fogyasztók körében.
    És más aktuális kérdések:
  • Hol a vevő minőségtudata - létezik-e közös cél?
  • Direkt vagy személyes megkeresés - van-e rá ember… és igény?
  • Minden apró segítség számít - Várépítő Pályázat, mert kérdeztétek
Részvételi díj ismét csak bruttó 5 000 Ft.

Regisztráció
Ha az Építő marketing szemináriummal kapcsolatban további információt szeretne kérni a Build-Communication Kft. munkatársától, használja az alábbi Információkérés gombot.
Kategóriák
Épületszerkezetek
Épületszerkezetek
Épületszerkezetek

Nyílászáró, szigetelés, burkolat, ...

Épületgépészet

Kazán, klíma, légkezelő, szaniter, ...

Épületvillamosság

Elosztó, lámpa, tűzjelző, kamera, ...

Berendezések

Utcabútor, targonca, irodabútor, ...

Eszközök

CAD szoftver, hőkamera, vésőgép, ...