Építő Marketing Szeminárium

Archív hír
Az itt szereplő cikk tartalma már lehet, hogy nem aktuális.

2009. február 12. csütörtök, Syma Rendezvényközpont

Építő Marketing Szeminárium, 2009. február 12.
Építő Marketing Szeminárium, 2009. február 12.
Első alkalommal kerül megrendezésre az építőiparban marketing területen dolgozó szakemberek számára 2009. február 12-én az "Építő marketing" Szeminárium a TFH+E szakkiállítás és konferencia kísérőrendezvényeként.

Az építőipart is érintő gazdasági válság miatt most különösen fontos, hogy a vállalatok minden marketingre szánt forintot a leghatékonyabban költsenek el. Ehhez kínál ismeretanyagot, ötleteket, jó példákat, nyújt új gondolkodásmód kialakítására eszközöket vagy éppen segít felfrissíteni a korábban megszerzett tudást az "Építő marketing", speciálisan az építőiparban, a marketing különböző területein dolgozó szakembereknek.

A témákat egy előzetes felmérés alapján állították össze a szervezők, így a legnagyobb érdeklődésre számot tartó - marketing eszközök széles palettáját felvonultató - előadássorozatra számíthatnak a jelentkezők. Az előadók olyan vállalatok szakemberei, akik az adott terület legjártasabb képviselői közé tartoznak.

Tervezett program
 
08:30-09:00
09:00-09:10

09:10-09:50

10:30-10:40

10:40-11:20
11:20-12:00


12:00-13:30

13:30-14:30

14:30-14:40
14:40-15:20

15:20-16:00
Regisztráció
Köszöntő
   Kiss Zoltán, TFH+E, Expositor Kft., kereskedelmi igazgató
Stratégiai tervezés
   Varga Krisztina, Futureal Csoport, marketing igazgató
Látványos építkezés kommunikációban - avagy integrált kampányok tervezése
   Pénzes Anna, MediaSpirit Consulting, ügyvezető
Kávészünet
Public Relations
   Rajki Diána, Build&Invest Marketing Tanácsadó Kft./Wienerberger Téglaipari zRt., marketingvezető

Ebédszünet, a kiállítás megtekintése

"Hogyan adjuk el ötleteinket feletteseinknek": Dale Carnegie módszerrel
   Pézsa Noémi, Dale Carnegie Magyarország tréner
Kávészünet
Gerillamarketing
   Kaizer Gábor, Revision Kft., stratégiai igazgató
Online marketing
   Damjanovich Nebojsa, tanácsadó és tréner
Regisztráció
Köszöntő
   Kiss Zoltán, TFH+E, Expositor Kft., kereskedelmi igazgató
Stratégiai tervezés
   Varga Krisztina, Futureal Csoport, marketing igazgató
Látványos építkezés kommunikációban - avagy integrált kampányok tervezése
   Pénzes Anna, MediaSpirit Consulting, ügyvezető
Kávészünet
Public Relations
   Rajki Diána, Build&Invest Marketing Tanácsadó Kft./Wienerberger Téglaipari zRt., marketingvezető

Ebédszünet, a kiállítás megtekintése

"Hogyan adjuk el ötleteinket feletteseinknek": Dale Carnegie módszerrel
   Pézsa Noémi, Dale Carnegie Magyarország tréner
Kávészünet
Gerillamarketing
   Kaizer Gábor, Revision Kft., stratégiai igazgató
Online marketing
   Damjanovich Nebojsa, tanácsadó és tréner

További információ a szemináriummal kapcsolatban a www.epitomarketing.uw.hu, a www.buildmarketing.hu oldalon olvasható, vagy az info@buildmarketing.hu címen kérhető. Jelentkezni a honlapról letölthető jelentkezési lappal lehetséges.

Jelentkezési lap letöltése PDF ,Word


Kapcsolódó hír
Újra Tetők–Falak-Homlokzatok szakkiállítás és konferencia
Kategóriák
Építőlapok, félkész termékek, alapanyagok
Építőlapok, félkész termékek, alapanyagok
Készépületek, konténerek
Készépületek, konténerek
Mélyépítés
Mélyépítés
Zsaluk, állványok
Zsaluk, állványok
Felvonók, mozgólépcsők
Felvonók, mozgólépcsők
Épületszerkezetek

Nyílászáró, szigetelés, burkolat, ...

Épületgépészet

Kazán, klíma, légkezelő, szaniter, ...

Épületvillamosság

Elosztó, lámpa, tűzjelző, kamera, ...

Berendezések

Utcabútor, targonca, irodabútor, ...

Eszközök

CAD szoftver, hőkamera, vésőgép, ...