2011. április 6-án a Construma kiállításon
2011-ben, az építőipar legnagyobb szakvására, a 2011. április 5. és 10. között megrendezésre kerülő Construma Nemzetközi Építőipari Szakkiállítás ad majd otthont a II. „Építő marketing” Szemináriumnak, április 6-án, a vásár második napján, amelynek programja két aktuális témára épül:
Helyszín: D pavilon Média terem
10.30-11.00 Regisztráció
11.00-17.00 Előadások
17.00-tól „Ne csak a logod legyen zöld” CSR projektek pályázat díjátadója
Letölthető faxos jelentkezési lap
Jelentkezési határidő: 2011. március 30.
- vállalatok társadalmi felelősségvállalása, CSR aktivitások a brandépítés szolgálatában,
- online megoldások az építőiparban.
Helyszín: D pavilon Média terem
10.30-11.00 Regisztráció
11.00-17.00 Előadások
17.00-tól „Ne csak a logod legyen zöld” CSR projektek pályázat díjátadója
- Tervezett előadástémák
- Ingatlanpiaci elemzés - a piac és kilátásai...
- És a Föld kilátásai: minek a fele fogyott el? - bevezető előadás a fosszilis energiaforrások helyzetéről, a helyettesítésük lehetőségeiről és esélyeinkről.
- A médiapiac változása, fogyasztók médiahasználati szokásainak változása közösségi médiafelületek használatának lehetősége az építőiparban.
- A helyezések nem ingyen vannak, pénzt kell rájuk szánnunk: a keresőmarketing haszna, milyen eszközeink vannak, hogyan álljunk neki.
- A közösségi marketing szerepe és lehetőségei.
- A direkt marketing és a jogi szabályozás.
- A CSR szerepe a vállalati brandépítésben?
- Hogyan érjük el a számunkra fontos szakmai célcsoportot - másként.
(a szervezők a programváltoztatás jogát fenntartják)
Letölthető faxos jelentkezési lap
Jelentkezési határidő: 2011. március 30.
Ha a szemináriummal kapcsolatban további információt szeretne kérni a Build-Communication Kft. munkatársától, használja az alábbi Információkérés gombot.