Kémények gyártása és felújítása
Superbrands 2010
A márka megkülönböztet. A márka kötelez. A márka érték. A Schiedel számára most különösen nagy kincs. Díjazták a minőséget: a 18 tagú, független szakemberekből álló szakmai zsűri kiosztotta a 2010. évi Superbrands díjakat. Ezek alapján tudható, mely márkák, mely cégek érdemlik meg valóban a vevők bizalmát. A reklám helyett, mellett a Business Superbrands jel, amelyet egy évig viselhetnek, hirdeti a biztonságot és a garanciát a mindennapi választáshoz. Ez az egyedülálló elismerés visszajelzés nekik is, hiszen már azokat is a zsűri jelöli, akik egyáltalán felkerülnek a listára, a döntés kizárólag a bírálók saját tapasztalata és szaktudása alapján születik. Sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet ugyanis az elismerésre. A Business Superbrands - az "üzleti szupermárka" - kiemelés, az üzleti szektorban elismert és kiváló minősítésre érdemes márkákat illeti meg.
Schiedel márkaérték
A lényeg a terméküknél rejtve marad, hiszen a jó kémény működése nem látszik. Ennek ellenére mindent megtesznek azért, hogy a Schiedel márkáról továbbra is az érték és a szakértelem jusson eszébe a viszonteladóiknak és beszállítóiknak, és mindazoknak, akiknek leendő vagy volt házépítőként, tervezőként, beruházóként vagy kivitelezőként a Schiedel a kéményrendszer.
A több mint 60 éves Schiedel múlt egy egyszerű felfedezéssel kezdődött. A II. világháborúból hazafelé jövet egy fiatal építészmérnök érdekes dologra lett figyelmes: a lebombázott lakóházak falai romokban hevertek, ám a kéményeik sértetlenül meredtek az ég felé. A fiatalembert Friedrich Schiedelnek hívták. Felfedezése, miszerint a kémények szerkezetileg elválaszthatók a ház egyéb részeitől, teljesen új és egyedi volt. Újításának nagyszerűsége remek alapul szolgált a Schiedel cég későbbi sikereire.
A Schiedel márka sikerének a titka a termékek megbízhatósága, a termékkel dolgozók hozzáértése és a piaci igényekhez igazodó folyamatos termékfejlesztés és értékesítési stratégia, amit a nemzetközi háttér tesz lehetővé. Korrekt piaci magatartással, teljes körű vevőszolgálattal, a gondos és minőségi beszállítók kiválasztásával felkészülten állnak a verseny-kihívások előtt. Kéményeik biztonságosak, hosszú élettartamúak, univerzálisak és energia-hatékonyak. Nem csupán termékeket forgalmaznak, hanem olyan megoldásokat szállítanak, melyek otthonossá, meghitté varázsolják a lakóteret, gondos figyelmet fordítva arra, hogy az energia-hatékony működés révén a környezetet és pénztárcát is kíméljék.
A márka megkülönböztet. A márka kötelez. A márka érték. A Schiedel számára most különösen nagy kincs. Díjazták a minőséget: a 18 tagú, független szakemberekből álló szakmai zsűri kiosztotta a 2010. évi Superbrands díjakat. Ezek alapján tudható, mely márkák, mely cégek érdemlik meg valóban a vevők bizalmát. A reklám helyett, mellett a Business Superbrands jel, amelyet egy évig viselhetnek, hirdeti a biztonságot és a garanciát a mindennapi választáshoz. Ez az egyedülálló elismerés visszajelzés nekik is, hiszen már azokat is a zsűri jelöli, akik egyáltalán felkerülnek a listára, a döntés kizárólag a bírálók saját tapasztalata és szaktudása alapján születik. Sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet ugyanis az elismerésre. A Business Superbrands - az "üzleti szupermárka" - kiemelés, az üzleti szektorban elismert és kiváló minősítésre érdemes márkákat illeti meg.
Schiedel márkaérték
A lényeg a terméküknél rejtve marad, hiszen a jó kémény működése nem látszik. Ennek ellenére mindent megtesznek azért, hogy a Schiedel márkáról továbbra is az érték és a szakértelem jusson eszébe a viszonteladóiknak és beszállítóiknak, és mindazoknak, akiknek leendő vagy volt házépítőként, tervezőként, beruházóként vagy kivitelezőként a Schiedel a kéményrendszer.
A több mint 60 éves Schiedel múlt egy egyszerű felfedezéssel kezdődött. A II. világháborúból hazafelé jövet egy fiatal építészmérnök érdekes dologra lett figyelmes: a lebombázott lakóházak falai romokban hevertek, ám a kéményeik sértetlenül meredtek az ég felé. A fiatalembert Friedrich Schiedelnek hívták. Felfedezése, miszerint a kémények szerkezetileg elválaszthatók a ház egyéb részeitől, teljesen új és egyedi volt. Újításának nagyszerűsége remek alapul szolgált a Schiedel cég későbbi sikereire.
A Schiedel márka sikerének a titka a termékek megbízhatósága, a termékkel dolgozók hozzáértése és a piaci igényekhez igazodó folyamatos termékfejlesztés és értékesítési stratégia, amit a nemzetközi háttér tesz lehetővé. Korrekt piaci magatartással, teljes körű vevőszolgálattal, a gondos és minőségi beszállítók kiválasztásával felkészülten állnak a verseny-kihívások előtt. Kéményeik biztonságosak, hosszú élettartamúak, univerzálisak és energia-hatékonyak. Nem csupán termékeket forgalmaznak, hanem olyan megoldásokat szállítanak, melyek otthonossá, meghitté varázsolják a lakóteret, gondos figyelmet fordítva arra, hogy az energia-hatékony működés révén a környezetet és pénztárcát is kíméljék.
A Schiedel Kéménygyár Kft. társadalmi felelősségvállalása
Évente frissített információkkal viszonteladói, tervezői és kivitelezői képzéseket tartanak. Számos kulturális intézményt és rendezvényt támogatnak, pl. Veszprémi Ünnepi Játékok, Veszprémi Petőfi Színház, VMK Könyvtár, A Tánc Fesztiválja, Művészetek Háza. Szponzorálnak felnőtt és junior sportegyesületeket, alapítványokat: MKB Veszprém Kézilabda Klub, Veszprém Beton KC, Balaton Úszó Klub, Veszprémi Egyetem SE, Veszprémi Diák Atlétikai Club, Nebuló Alapítvány, Magyar Tudományos Akadémia. A Schiedel Kft. az egyik kezdeményezője az Első Magyar Kéményszövetség megalapításának. Ez a közhasznú egyesület az energiatakarékos, hosszú élettartamú biztonságos kémények szószólója. A Schiedel Kéménygyár munkavállalóiknak családi napokat, kirándulásokat szervezünk, nyelvtanfolyamot, továbbképzéseket finanszírozunk, széleskörű cafeteria rendszert vezettek be.
Sajnos 2010. mint a katasztrófák éve vonul be Magyarország történelmébe. 2010-ben a cég is részt vállalt az árvízzel sújtott települések újjáépítésében és a kolontári iszapkatasztrófa károsultjainak segítésében. Jövő évi projektjeik között szerepel a Nagycsaládosok Országos Egyesületével való kapcsolatfelvétel és az Építőipari Szolidaritási Platformhoz való csatlakozás.
A Schiedel Kéménygyár Kft. számokban
1.200.000 folyóméter legyártott kémény köpenytégla tizennégy év alatt
6.500 m³ beton felhasználás évente
13.000 raklapnyi kiszállított kémény-alkatrész évente
4 Construma Nagydíj
2 marketing díj Schiedel Csoporton belül
Évente frissített információkkal viszonteladói, tervezői és kivitelezői képzéseket tartanak. Számos kulturális intézményt és rendezvényt támogatnak, pl. Veszprémi Ünnepi Játékok, Veszprémi Petőfi Színház, VMK Könyvtár, A Tánc Fesztiválja, Művészetek Háza. Szponzorálnak felnőtt és junior sportegyesületeket, alapítványokat: MKB Veszprém Kézilabda Klub, Veszprém Beton KC, Balaton Úszó Klub, Veszprémi Egyetem SE, Veszprémi Diák Atlétikai Club, Nebuló Alapítvány, Magyar Tudományos Akadémia. A Schiedel Kft. az egyik kezdeményezője az Első Magyar Kéményszövetség megalapításának. Ez a közhasznú egyesület az energiatakarékos, hosszú élettartamú biztonságos kémények szószólója. A Schiedel Kéménygyár munkavállalóiknak családi napokat, kirándulásokat szervezünk, nyelvtanfolyamot, továbbképzéseket finanszírozunk, széleskörű cafeteria rendszert vezettek be.
Sajnos 2010. mint a katasztrófák éve vonul be Magyarország történelmébe. 2010-ben a cég is részt vállalt az árvízzel sújtott települések újjáépítésében és a kolontári iszapkatasztrófa károsultjainak segítésében. Jövő évi projektjeik között szerepel a Nagycsaládosok Országos Egyesületével való kapcsolatfelvétel és az Építőipari Szolidaritási Platformhoz való csatlakozás.
A Schiedel Kéménygyár Kft. számokban
1.200.000 folyóméter legyártott kémény köpenytégla tizennégy év alatt
6.500 m³ beton felhasználás évente
13.000 raklapnyi kiszállított kémény-alkatrész évente
4 Construma Nagydíj
2 marketing díj Schiedel Csoporton belül
Ha a Business Superbrands díjas Schiedel Kéménygyár Kft. termékeiről további információt szeretne megtudni, kattintson a hír alatti termékképekre.