A fűtéstechnikai vállalatok közül a Vaillant elsőként és egyedüliként kapta meg Magyarországon a legjobb márkáknak szóló díjat.
A világszerte 57 országban működő Brand Council magyarországi bizottságának döntése alapján a Vaillant márka 2007-ben elnyerte a Superbrands Díjat. Az elismerés értékét növeli, hogy a fűtéstechnikai vállalatok közül a Vaillant elsőként és egyedüliként kapta meg Magyarországon a legjobb márkáknak szóló díjat.
A Brand Council egy független szervezet, amely 1995-ben, Nagy-Britanniában jött létre, és létrehozta a Superbrands márkaminősítő programot, amely a - Vaillant stratégiai céljaival összhangban - minden korábbinál nagyobb hangsúlyt helyez a végső fogyasztók elérésére, márkatudatos magatartásuk megismerésére. Tiszteleg azon márkák előtt, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, eredményeik elismerése a Superbrand státusz.
"Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal adatbázisa, amelyben kb. 50.000 db védbejegyzés található. A marketing és a kommunikációs szakma, a média és a tudományos élet (egyetemek) vezető képviselőiből álló szakértői bizottság ennek az adatbázisnak a szűkített változatából választotta ki a 2007. év magyarországi Superbrandjeit.
Ez a díj is bizonyítja, hogy a cég jó úton halad: a Vaillant a kiemelt, értéket közvetítő, presztízs márkák közé tartozik Magyarországon is, és az sem elhanyagolható szempont, hogy az eddigi kutatások szerint a fogyasztók átlag 77 %-a döntene nagyobb eséllyel olyan termék megvásárlása mellett, amely a Superbrand emblémát viseli.
A Brand Council egy független szervezet, amely 1995-ben, Nagy-Britanniában jött létre, és létrehozta a Superbrands márkaminősítő programot, amely a - Vaillant stratégiai céljaival összhangban - minden korábbinál nagyobb hangsúlyt helyez a végső fogyasztók elérésére, márkatudatos magatartásuk megismerésére. Tiszteleg azon márkák előtt, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, eredményeik elismerése a Superbrand státusz.
"Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal adatbázisa, amelyben kb. 50.000 db védbejegyzés található. A marketing és a kommunikációs szakma, a média és a tudományos élet (egyetemek) vezető képviselőiből álló szakértői bizottság ennek az adatbázisnak a szűkített változatából választotta ki a 2007. év magyarországi Superbrandjeit.
Ez a díj is bizonyítja, hogy a cég jó úton halad: a Vaillant a kiemelt, értéket közvetítő, presztízs márkák közé tartozik Magyarországon is, és az sem elhanyagolható szempont, hogy az eddigi kutatások szerint a fogyasztók átlag 77 %-a döntene nagyobb eséllyel olyan termék megvásárlása mellett, amely a Superbrand emblémát viseli.