A díj elnyerésével bekerült az üzleti szektor (B2B) legjobb márkái közé
A Jungheinrich Hungária Kft idén elnyerte a megtisztelő Business Superbrands 2009 státuszt és ezzel bekerült az üzleti szektor (B2B) legjobb márkái közé.
A Business Superbrands Program keretében 2009-ben immár második alkalommal ítélték oda a B2B márkák legjobbjainak járó díjakat. A 14 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntésének értelmében a Jungheinrich Hungária Kft. Business Superbrand minősítést kapott.
A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki. A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt tartalmazza a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint - az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt - kisebb vállalkozásokat, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.
A státusz segítségével a sikermárkák egy, a fogyasztók számára is ismert csapat tagjaként öregbíthetik hírnevüket. A Business Superbrands 2009 díjat a Jungheinrich Hungária Kft. kimagasló elismerésként könyveli el az elmúlt évek konzekvens márkaépítése folytán, melyet nemcsak Magyarországon, hanem az egész világon kiemelt fontossággal kezelünk. A díj odaítélése megerősít bennünket abban, hogy a helyes úton járunk és munkánk eredményeként nemcsak minden közel negyedik értékesített új targonca Jungheinrich a magyar piacon, hanem a márka is jelentős értéket képvisel a B2B szektorban.
A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki. A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt tartalmazza a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint - az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt - kisebb vállalkozásokat, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.
A státusz segítségével a sikermárkák egy, a fogyasztók számára is ismert csapat tagjaként öregbíthetik hírnevüket. A Business Superbrands 2009 díjat a Jungheinrich Hungária Kft. kimagasló elismerésként könyveli el az elmúlt évek konzekvens márkaépítése folytán, melyet nemcsak Magyarországon, hanem az egész világon kiemelt fontossággal kezelünk. A díj odaítélése megerősít bennünket abban, hogy a helyes úton járunk és munkánk eredményeként nemcsak minden közel negyedik értékesített új targonca Jungheinrich a magyar piacon, hanem a márka is jelentős értéket képvisel a B2B szektorban.
Ha a Business Superbrands díjas termékekkel kapcsolatban további információt szeretne megtudni a Jungheinrich Hungária Kft. munkatársától, használja az Információkérés gombot.