proidea.hu online termékinformációs katalógus

Megújult az Ytong honlapja


2017. április 27.

Az új gyártói oldalon az adatbázis alapú információközlést felváltotta a célcsoport orientált tartalom kialakítás

A Xella Magyarország Kft. felmérte, hogy nagyon nehéz eligazodni/átlátni a hatalmas információhalmazt tartalmazó fő és mikro oldalakat, melyek az építőiparral kapcsolatosan a világhálón keringenek. Ezért idén úgy döntött, hogy a már meglévő gyártói weboldalát egy rendhagyó módon újrastrukturálja. A vállalat a GfK. Piackutató céggel közösen készített felmérése eredményeképpen kiderült, hogy az információforrás tekintetében a magánépíttetők és felújítók körében a szakembereken (eladó, kivitelező, építész) túl, az internet jelentősége exponenciálisan megnövekedett. Azon belül is első helyen a gyártói honlapok állnak, ezt követik a konkrét márkákra vonatkozó adatok, egyéb mikro oldalak, blogok és fórumok.

Lássuk be, az építőipar nem az az iparág, ahol vezető trend lenne a teljes digitális csatornák használata, bár vannak erre vonatkozó próbálkozások, mint az elektromos építési napló vagy az építészek által előszeretettel használt tervezői szoftverek. Emellett még mindig gyakori, hogy a tradicionális papír alapú prospektusokat, segédanyagokat részesítik - annak vélt biztonsága miatt - előnyben, azzal a felkiáltással, hogy "az interneten úgysem találom meg olyan gyorsan, vagy sehogy".
Az új gyártói oldal olyan struktúrával jött létre, hogy az adatbázis alapú információközlést felváltotta a célcsoport orientált tartalom kialakítás. Tehát, amint kiválasztotta az adott látogató, hogy ő melyik csoportba tartozik, egy olyan web felületen találja magát, ahol számára a legrelevánsabb tartalom közvetlenül elérhető további keresés nélkül.

Mit jelent ez a gyakorlatban?

A weboldal beírását követően (vagy a google-ba beírt keresés után) az érdeklődő egy olyan kezdőlapra érkezik, ahol kiválaszthatja, hogy ő pontosan hova tartozik:
  • Kereskedők
  • Kivitelezők
  • Tervezők
  • Ingatlanfejlesztők
  • Magánszemélyek
Így, míg a tervezőket első körben az engedélyek, jegyzőkönyvek érdeklik a leginkább, addig a kivitelezők számára a beépítést, falazást segítő technikák, videók megtekintése a legfontosabb.
Ez természetesen nem azt jelenti, hogy ha az adott csoportba tartozó felhasználó másra kíváncsi, azt nem találja meg, hisz minden információ elolvasható mindenki számára, csak az egyes aloldalak tartalmi felosztása más és más.

Az aktuális webdesign trendek figyelembevétele mellett arra is lehetőség nyílik a felhasználó számára, hogy amennyiben nem asztali számítógépről, hanem okostelefonon keresztül böngészi az oldalt, egy mozdulattal felhívhatja a cég ingyenes szakmai telefonszámát is.

A megújult weboldal megtekintéséhez kattintson az alábbi képre.

A megújult Ytong honlap
 

Cég
Székhely: H-1139 Budapest, Forgách utca 11-13.
Postacím: H-3201 Gyöngyös, Pf.155
Telefon: +36 37 814 100
Fax: +36 37 814 190
Zöld szám: +36 80 696 900
E-mail:
Web: www.xella.hu
Márta Tibor
alkalmazástechnikai vezető +36 30 904 0095
Varga Anna
alkalmazástechnikai mérnök +36 30 596 8256
   
   
   
A Xella International GmbH magyarországi leányvállalata 1991 óta van jelen a hazai építőanyagipari piacon. Az YTONG Hungary Kft. néven ismertté vált vállalat 2005. óta Xella Magyarország Építőanyagipari Kft. néven folytatja tovább tevékenységét, melyek részei: az YTONG-Falazóelemgyár (Halmajugra), a SILKA-Falazóelemgyár (Iszkaszentgyörgy), és a Kereskedelmi Iroda (Budapest). A cég meghatározó tényező a hazai építőanyagipari piacon. A mintegy 135 főt foglalkoztató vállalat tavaly 400.322 m3 YTONG-ot és 31.000 m3 SILKA-t értékesített belföldön.

A Xella Baustoffe GmbH további márkái az Aestuver (tűzvédelmi lemezek), a Fermacell (gipszrost lapok) és a Multipor (ásványi szigetelő lapok).
Márkanevek: Ytong, Silka
Kulcsszavak:  xella  ytong  weboldal  új  honlap  pórusbeton