proidea.hu online termékinformációs katalógus

Egyedülálló energiamegtakarító kísérlet indul


[Archív] A hírben található információk egy része elavult


2013. március 14.

Jelentkezz, hogy nálad szigeteljenek!

Az épület korszerű hőszigetelésével, akár már az első fűtési szezon első hónapjában csökkenhet a rezsi és ez a csökkenés - az épület paramétereitől függően - akár 40-50 %-is lehet. E megállapítás alátámasztására hívta életre Magyarország egyik meghatározó hőszigetelőanyag-gyártó vállalata, a Knauf Insulation Kft. energiamegtakarító és rezsimegtakarító kísérleten alapuló programját. Április 30-ig jelentkezhetnek azok a családok, akik szeretnék, ha a kísérlet résztvevőiként a cég szigetelné házukat.
A Knauf Insulation az Energiatakarékossági Világnap alkalmából, "Te mire költenéd a rezsit?" címmel meghirdetett kampánya segítségével két - meghatározott feltételrendszernek megfelelő - családi házat és azok lakóit keresi, akiknél egy teljes fűtési szezon alatt, beépített mérőórák segítségével figyeli a fűtési energia felhasználást és rezsijük alakulását. Annak érdekében, hogy a vizsgálat két, a lehető legtöbb paraméterben hasonlító épületen és abban lakó család közreműködésével folyjon, a programban résztvevőket pályázati úton keresi a cég. A jelentkezők közül a kísérletben való részvételre kiválasztott két házat és tulajdonosait egy a program lebonyolításán dolgozó szakmai team választja ki, a jelentkezési oldalon kitöltött adatok alapján. A teljesség igénye nélkül két klasszikus összetételű, két eltartott gyermeket nevelő, 100-120 m²-es házban élő családot keres a Knauf Insulation egyedülálló energiamegtakarító kísérletéhez.
Egyik ház szigetelve, a másik nem
A program lényege, hogy a kiválasztott, hasonló paraméterekkel rendelkező és hasonló összetételű család által használt épületek közül az egyik a Knauf Insulation jóvoltából 2013. nyarán komplett, korszerű hőszigetelést kap, míg a másik nem. A mindkét épületben beszerelt mérőórákkal gyűjtött és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Épületszerkezettani Tanszékének munkatársai közreműködésével értékelt adatokat a program teljes időtartama alatt bárki folyamatosan figyelemmel kísérheti a www.nalamszigetelnek.hu oldalon, ahol az érdeklődő családok jelentkezését is várják. "A Magyarországon első, valós körülmények között végzett családi ház energiahatékonysági összehasonlító program az otthonuk korszerű hőszigetelését tervező családoknak szól.- mondta el a kampány céljáról Kanyuk László, a cég marketing vezetője. - "A Knauf Insulation összehasonlító kísérletén alapuló program célja annak megmutatása, hogy a hőszigetelés szakszerű és pontosan megvalósuló kivitelezésével a hőszigetelt házban élő család egyetlen fűtési szezon alatt rezsijének mekkora részét takaríthatja meg, amelyet akár másra is költhet." - világított rá a szakember a program hátterére. Az egyedülálló, összehasonlító kísérleten alapuló programot kezdeményező Knauf Insulation célja többek között annak megmutatása, hogy ugyan egy "energiapocsékoló" épületen lehet találni felújítandó területeket - ablakok, tető, gépészet -, amelyek költsége akár alacsonyabb is lehet, mint egy komplett, korszerű hőszigetelés elkészítése, de utóbbi minden bizonnyal többet is hoz a konyhára.

Ikerházak tulajdonosai is eséllyel pályázhatnak
Az épületek kiválasztása során cél, hogy azok földrajzilag viszonylag közel essenek egymáshoz, hogy ezzel az időjárási viszonyok különbségének esetleges torzító hatásai is kiszűrhetőek legyenek. Éppen ezért a szervezők például ikerházak tulajdonosainak jelentkezését is szívesen veszik, de akár két azonos településen elő család együttes pályázata is sikeres lehet. A program lezárultával természetesen a szigeteletlen házban élő család háza is korszerű hőszigetelést kap majd.

Ha a programról további információt szeretne kérni a teljes lebonyolítást végző Build-Communication Kft. munkatársától, használja az alábbi Információkérés gombot.
 

Cég
Székhely: H-2040 Budaörs, Szabadság út 117. A épület, fsz. 6.
Telefon: +36 23 611 028
Fax: +36 23 611 029
E-mail:
Web: www.buildmarketing.hu
   
   
   
   
   
Hatékonyan működő kis cég lelkes munkatársakkal, kiterjedt kapcsolatrendszer a marketing szakmában és az építőiparban, jelentős gyakorlat a különböző kommunikációs projektek megtervezésében és kivitelezésében.
Hír
Kreatív PR Prizma: ezüst díjat nyert a "Te mire költenéd a rezsit?" kampány
2014.12.05    
Két Hajdú-Bihar megyei család a rezsi-megtakarító kísérletben
2013.07.15    
Kulcsszavak:  knauf  insulation  szigetelés  kőzetgyapot  üveggyapot