proidea.hu online termékinformációs katalógus

VI. Építő Marketing Szeminárium


[Archív] A hírben található információk egy része elavult


2014. október 29.

2014. november 13., Leonardo Hotel Budapest


Az online mítosz - csodaszer, vagy csak csodálatos szer?
Ismét Építő Marketing Szeminárium, nem csak építőiparban dolgozóknak és nem csak marketingeseknek!


Időpont: 2014. november 13. csütörtök, 10.00-15.00
Helyszín: Leonardo Hotel Budapest (IX. Tompa utca 30-34.)

Az online piaci trendekről, a keresőről, ügyfél eléréséről és jogi kérdésekről.

Sok hasznos információval, tippel, esettanulmánnyal arról, hogyan érdemes az online csatornákat használni, hogyan érjük el ennek segítségével a számunkra hasznos célcsoportokat.
Szervező partner a Homeinfo, de részt vesz Dr. Ormós ügyvéd úr is, akihez legutóbb csakúgy záporoztak a jogi témájú kérdések.

A rendezvény tartalmából, ahol tovább keressük a bölcsek kövét az online marketing oázisában!
Kíváncsi rá, merre tart az online piac?
Célcsoport-orientált online tervezés: melyik online csatornát válasszuk és miért?
Hatékonyság a kommunikációban: kinek, mit és hogyan mondjunk el, olcsón és hatékonyan, online vagy offline…
Kereső a király: melyek az aktuális trendek? Tényleg elég csak az Adwords?
Vendég lesz ismét Dr. Ormós Zoltán, szakjogász, úgyhogy már lehet is készülni a kérdésekkel! Hagyunk rá elég időt!

 A nap részletes programja

8.30-9.00
Regisztráció
 
 
9.00-9.10
Bevezető
 
 
9.10-9.50

Online trendek 2015-ben
Elekes Attila, Homeinfo.hu
 
 
9.50-10.30




Kereső a király? Aktuális trendek a Google világában
Nap mint nap találkozunk vele. Rendszeresen használjuk. Az eszköz, amely tudja minden kérdésünkre a választ. Mégis hogyan működik? Hogyan tud segíteni nekünk abban, hogy a potenciális ügyfelünk könnyebben megtaláljon minket? SEO-n innen és AdWords-ön túl, ismerkedjünk meg a Google marketingeszközeivel! Molnár Mihály, online marketing szakértő, Serenity Online / LeadOptim.com
 
 
10.30-10.50
Kávészünet
 
 
10.50-11.40


Célcsoport-orientált online tervezés
Melyik online csatornát válasszuk és miért? Tényleg elég csak az AdWords? Rajki Diána, Build-Communication Kft., ügyvezető igazgató
 
 
11.40-12.20





Bizalom a neten: Miért választ téged a vevőd?
Minél összetettebb, minél nagyobb értékű egy termék, annál erősebb szerepet játszik a bizalom a vásárlási döntésben tudatos bizalomépítéssel, megfelelően kiválasztott módszerekkel hatékonyan felülkerekedhetsz a konkurenciádon, és meggyőzheted a potenciális vásárlód, hogy téged válasszon. Mindezt az online eszközök segítségével. Molnár Mihály, online marketing szakértő, Serenity Online / LeadOptim.com
 
 
12.20-13.20
Ebédszünet
 
 
13.20-13.50


Hatékonyság az online kommunikációban
Kinek, mit és hogyan mondjunk el, olcsón és hatékonyan, online vagy offline… Rajki Diána, Build-Communication Kft., ügyvezető igazgató
 
 
13.50-14.50



Aktuális: Jogi kalandozások az online marketing területén. Adatvédelmi kisokos. Mire figyeljünk az AdWords hirdetéseknél? Speciális szerzői jogi kérdések: mit szabad és mit nem? Tipikus szerződések az online marketing területén Esettanulmányokkal színesítve bírósági ügyekből és jogvitákból. Dr. Ormós Zoltán, ügyvéd, Ormós Ügyvédi Iroda - az OrmosNet tagja

Ismét várják az online tér hatékonyabb kihasználása iránt érdeklődő, akár nem az építőipar területéről érkező szakembereket a szakmai rendezvényen. Részvételi díj: 8000 Ft (6299 Ft+ÁFA).

Jelentkezni az alábbi linken lehet: http://www.epitomarketing.hu/jelentkezes/

A rendezvény médiatámogatója az E-Build és a ProIDEA.

Ha az Építő Marketing Szemináriummal kapcsolatban további információt szeretne kérni a Build-Communication Kft. munkatársától, használja az alábbi Információkérés gombot.

 

Cég
Székhely: H-2040 Budaörs, Liget utca 3/2.
Telefon: +36 23 611 028
Fax: +36 23 611 029
E-mail:
Web: www.buildmarketing.hu
   
   
   
   
   
Hatékonyan működő kis cég lelkes munkatársakkal, kiterjedt kapcsolatrendszer a marketing szakmában és az építőiparban, jelentős gyakorlat a különböző kommunikációs projektek megtervezésében és kivitelezésében.
További hírek az Építés termékkategóriában
Kulcsszavak:  VI  Építő  Marketing  Szeminárium