VI. Építő Marketing Szeminárium

Archív hír
Az itt szereplő cikk tartalma már lehet, hogy nem aktuális.

2014. november 13., Leonardo Hotel Budapest

Az online mítosz - csodaszer, vagy csak csodálatos szer?
Ismét Építő Marketing Szeminárium, nem csak építőiparban dolgozóknak és nem csak marketingeseknek!

Időpont: 2014. november 13. csütörtök, 10.00-15.00
Helyszín: Leonardo Hotel Budapest (IX. Tompa utca 30-34.)

Az online piaci trendekről, a keresőről, ügyfél eléréséről és jogi kérdésekről.

Sok hasznos információval, tippel, esettanulmánnyal arról, hogyan érdemes az online csatornákat használni, hogyan érjük el ennek segítségével a számunkra hasznos célcsoportokat.
Szervező partner a Homeinfo, de részt vesz Dr. Ormós ügyvéd úr is, akihez legutóbb csakúgy záporoztak a jogi témájú kérdések.

A rendezvény tartalmából, ahol tovább keressük a bölcsek kövét az online marketing oázisában!
Kíváncsi rá, merre tart az online piac?
Célcsoport-orientált online tervezés: melyik online csatornát válasszuk és miért?
Hatékonyság a kommunikációban: kinek, mit és hogyan mondjunk el, olcsón és hatékonyan, online vagy offline…
Kereső a király: melyek az aktuális trendek? Tényleg elég csak az Adwords?
Vendég lesz ismét Dr. Ormós Zoltán, szakjogász, úgyhogy már lehet is készülni a kérdésekkel! Hagyunk rá elég időt!
 A nap részletes programja
8.30-9.00
Regisztráció
 
 
9.00-9.10
Bevezető
 
 
9.10-9.50

Online trendek 2015-ben
Elekes Attila, Homeinfo.hu
 
 
9.50-10.30




Kereső a király? Aktuális trendek a Google világában
Nap mint nap találkozunk vele. Rendszeresen használjuk. Az eszköz, amely tudja minden kérdésünkre a választ. Mégis hogyan működik? Hogyan tud segíteni nekünk abban, hogy a potenciális ügyfelünk könnyebben megtaláljon minket? SEO-n innen és AdWords-ön túl, ismerkedjünk meg a Google marketingeszközeivel! Molnár Mihály, online marketing szakértő, Serenity Online / LeadOptim.com
 
 
10.30-10.50
Kávészünet
 
 
10.50-11.40


Célcsoport-orientált online tervezés
Melyik online csatornát válasszuk és miért? Tényleg elég csak az AdWords? Rajki Diána, Build-Communication Kft., ügyvezető igazgató
 
 
11.40-12.20





Bizalom a neten: Miért választ téged a vevőd?
Minél összetettebb, minél nagyobb értékű egy termék, annál erősebb szerepet játszik a bizalom a vásárlási döntésben tudatos bizalomépítéssel, megfelelően kiválasztott módszerekkel hatékonyan felülkerekedhetsz a konkurenciádon, és meggyőzheted a potenciális vásárlód, hogy téged válasszon. Mindezt az online eszközök segítségével. Molnár Mihály, online marketing szakértő, Serenity Online / LeadOptim.com
 
 
12.20-13.20
Ebédszünet
 
 
13.20-13.50


Hatékonyság az online kommunikációban
Kinek, mit és hogyan mondjunk el, olcsón és hatékonyan, online vagy offline… Rajki Diána, Build-Communication Kft., ügyvezető igazgató
 
 
13.50-14.50



Aktuális: Jogi kalandozások az online marketing területén. Adatvédelmi kisokos. Mire figyeljünk az AdWords hirdetéseknél? Speciális szerzői jogi kérdések: mit szabad és mit nem? Tipikus szerződések az online marketing területén Esettanulmányokkal színesítve bírósági ügyekből és jogvitákból. Dr. Ormós Zoltán, ügyvéd, Ormós Ügyvédi Iroda - az OrmosNet tagja
Ismét várják az online tér hatékonyabb kihasználása iránt érdeklődő, akár nem az építőipar területéről érkező szakembereket a szakmai rendezvényen. Részvételi díj: 8000 Ft (6299 Ft+ÁFA).

Jelentkezni az alábbi linken lehet: http://www.epitomarketing.hu/jelentkezes/

A rendezvény médiatámogatója az E-Build és a ProIDEA.

Ha az Építő Marketing Szemináriummal kapcsolatban további információt szeretne kérni a Build-Communication Kft. munkatársától, használja az alábbi Információkérés gombot.

Kapcsolódó hírek

Építő marketing szeminárium 3.1 - esettanulmányokkal és workshoppal
Rendezvények
Archív hír
Építő marketing szeminárium 3.1 - esettanulmányokkal és workshoppal
Az ár, a kereskedelmi csatorna, az online és a fogyasztó
Építő marketing szeminárium 3.1 - esettanulmányokkal és workshoppal
III. Építő marketing szeminárium a Construmán
Rendezvények
Archív hír
III. Építő marketing szeminárium a Construmán
2012. április 20. péntek, Expo Hotel
III. Építő marketing szeminárium a Construmán
II. Építő marketing Szeminárium
Rendezvények
Archív hír
II. Építő marketing Szeminárium
2011. április 6-án a Construma kiállításon
II. Építő marketing Szeminárium

Kategóriák

Épületszerkezetek
Épületszerkezetek

Épületszerkezetek

Nyílászáró, szigetelés, burkolat, ...

Épületgépészet

Kazán, klíma, légkezelő, szaniter, ...

Épületvillamosság

Elosztó, lámpa, tűzjelző, kamera, ...

Berendezések

Utcabútor, targonca, irodabútor, ...

Eszközök

CAD szoftver, hőkamera, vésőgép, ...