Az LG elsőként kapta meg a Business Superbrands 2009 elismerést
Budapest, 2009. június 17. – Az LG idén első ízben nyerte el a Business Superbrands elismerést, bekerülve így az üzleti szektor (B2B) legjobb márkái közé. A díjat azok a márkák nyerhetik el, amelyek elsősorban a vállalkozásokat és üzleti partnereket szolgálják ki. A dél-koreai vállalatot 3000 cég, illetve márka közül választotta ki a 14 fős szakértő zsűri.
„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy 3 000 márka közül mi is elnyerhettük a Business Superbrands díjat, hiszen ez egyik fontos bizonyítéka annak, hogy az LG itthon is meghatározó elektronikai márkává vált." – mondta a díj kapcsán Baja Sándor, az LG Electronics Magyar Kft. regionális operatív igazgatója.
Az LG Electronics, Inc. a szórakoztatóelektronikai, háztartási elektronikai és mobilkommunikációs termékek egyik vezető szállítója és technológiai megújítója világszerte. A vállalat több mint 82 000 alkalmazottat foglalkoztat a világ 114 különböző pontján. Az LG Electronics öt üzleti részlegét beleszámítva – szórakoztatóelektronika, háztartási elektronika, légkondicionáló, üzleti megoldások és mobilkommunikáció – 2008-ban összesen 44,7 milliárd dolláros bevételt ért el. Az LG a világ vezető mobiltelefon, laposképernyős tévé, légkondicionáló készülék, elöltöltős mosógép, optikai tároló, DVD lejátszó és házimozi rendszer gyártója. Az LG a Forma1-el kötött hosszú távú megállapodás értelmében az A Global Partner of Formula 1™ and A Technology Partner of Formula 1™ címek tulajdonosa lett. E magas szintű szövetség részeként az LG kizárólagos megjelöléseket használhat, valamint exkluzív marketingjogokra tesz szert a nemzetközi sportesemény hivatalos szórakoztatóelektronikai, mobiltelefon, illetve adatfeldolgozó partnereként.
Az eredetileg Nagy-Britanniából induló Superbrands program ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között. Idén ötödik alkalommal indult el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands, illetve második alkalommal az üzleti (B2B) márkákat elismerő Business Superbrands Program. A díjazottakat hazánkban minden évben egy 14 főből álló független szakértő zsűri választja ki, egy 3 000 céget tartalmazó listából. A nyertesekkel szembeni fő elvárás, hogy a márka a saját kategóriájában kitűnő hírnévvel rendelkezzen. Ezen felül a márkához kapcsolt értékeknek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket kell nyújtaniuk, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.
A Business Superbrands díjról
A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ezen a mintegy 3 000 márkát, illetve céget tartalmazó listán egyaránt megtalálhatóak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.
„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy 3 000 márka közül mi is elnyerhettük a Business Superbrands díjat, hiszen ez egyik fontos bizonyítéka annak, hogy az LG itthon is meghatározó elektronikai márkává vált." – mondta a díj kapcsán Baja Sándor, az LG Electronics Magyar Kft. regionális operatív igazgatója.
Az LG Electronics, Inc. a szórakoztatóelektronikai, háztartási elektronikai és mobilkommunikációs termékek egyik vezető szállítója és technológiai megújítója világszerte. A vállalat több mint 82 000 alkalmazottat foglalkoztat a világ 114 különböző pontján. Az LG Electronics öt üzleti részlegét beleszámítva – szórakoztatóelektronika, háztartási elektronika, légkondicionáló, üzleti megoldások és mobilkommunikáció – 2008-ban összesen 44,7 milliárd dolláros bevételt ért el. Az LG a világ vezető mobiltelefon, laposképernyős tévé, légkondicionáló készülék, elöltöltős mosógép, optikai tároló, DVD lejátszó és házimozi rendszer gyártója. Az LG a Forma1-el kötött hosszú távú megállapodás értelmében az A Global Partner of Formula 1™ and A Technology Partner of Formula 1™ címek tulajdonosa lett. E magas szintű szövetség részeként az LG kizárólagos megjelöléseket használhat, valamint exkluzív marketingjogokra tesz szert a nemzetközi sportesemény hivatalos szórakoztatóelektronikai, mobiltelefon, illetve adatfeldolgozó partnereként.
Az eredetileg Nagy-Britanniából induló Superbrands program ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között. Idén ötödik alkalommal indult el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands, illetve második alkalommal az üzleti (B2B) márkákat elismerő Business Superbrands Program. A díjazottakat hazánkban minden évben egy 14 főből álló független szakértő zsűri választja ki, egy 3 000 céget tartalmazó listából. A nyertesekkel szembeni fő elvárás, hogy a márka a saját kategóriájában kitűnő hírnévvel rendelkezzen. Ezen felül a márkához kapcsolt értékeknek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket kell nyújtaniuk, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.
A Business Superbrands díjról
A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ezen a mintegy 3 000 márkát, illetve céget tartalmazó listán egyaránt megtalálhatóak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.
Ha az LG termékekkel kapcsolatban további információt szeretne megtudni kattintson a céglogóra, vagy ha árajánlatot szeretne kérni a LG Kft. munkatársától használja az alábbi Információkérés gombot.