Minőségi háztartási kényelmi berendezések
Történet
Az Ariston Thermo Hungária Kft. az Ariston Thermo Csoport magyarországi leányvállalata. Az Ariston Thermo Csoport mintegy 70 év óta áll a világ fűtéstechnikai piaca élvonalában a fűtő és légkondicionáló, valamint vízmelegítő és forróvíztároló berendezések gyártásában és értékesítésében. A piaci igényekhez alkalmazkodva legújabb fejlesztései a megújuló energiák, napkollektorok és hőszivattyúk területén történtek. A Csoport összforgalma 2007-ben 1.2 milliárd EURO volt. Ezt a forgalmat 10 országban lévő gyáraival, 44 leányválllatával valamint további kereskedelmi szervezeteivel érte el. Fő márkái az ARISTON, Chaffoteaux, Elco, Cuenod, Thermowatt. Az olasz központhoz 5 gyáregység tartozik, amelyek a hazai és a külföldi piacok számára egyaránt termelnek. A folyamatos kutatásra és fejlesztésre fordított invesztícióknak köszönhetően magas fokú automatizáltság jellemzi az üzemeket.
Az Ariston Thermo Hungária Kft. az Ariston Thermo Csoport magyarországi leányvállalata. Az Ariston Thermo Csoport mintegy 70 év óta áll a világ fűtéstechnikai piaca élvonalában a fűtő és légkondicionáló, valamint vízmelegítő és forróvíztároló berendezések gyártásában és értékesítésében. A piaci igényekhez alkalmazkodva legújabb fejlesztései a megújuló energiák, napkollektorok és hőszivattyúk területén történtek. A Csoport összforgalma 2007-ben 1.2 milliárd EURO volt. Ezt a forgalmat 10 országban lévő gyáraival, 44 leányválllatával valamint további kereskedelmi szervezeteivel érte el. Fő márkái az ARISTON, Chaffoteaux, Elco, Cuenod, Thermowatt. Az olasz központhoz 5 gyáregység tartozik, amelyek a hazai és a külföldi piacok számára egyaránt termelnek. A folyamatos kutatásra és fejlesztésre fordított invesztícióknak köszönhetően magas fokú automatizáltság jellemzi az üzemeket.
Küldetés
A küldetés egyértelmű: javítani az emberek életminőségét szerte a világon, lehetővé téve számukra, hogy otthonaikba meleget varázsoljanak, és a legmagasabb komfortérzetet biztosítsák nekik. A termékek teljesítményének kiválósága, valamint garantáltan biztonságos és egyszerű működtetésük teszi lehetővé, hogy testre szabott kényelmet nyújtsanak, amellyel minden felhasználó összes felmerülő igényét kielégíthetik, bármilyen otthoni környezetről legyen is szó. A vállalat célja, hogy folyamatosan világvezető márkának ismerjék el a háztartási kényelmi berendezések területén.
Értékek
Az értékek azok az alapelvek, amelyek magatartásukat meghatározzák. Ezeket az értékeket nem csak tetteiken keresztül tudják megvalósítani, hanem mondanivalójuk megfogalmazásával, termékeik formavilágával, szolgáltatásaik milyenségével és az alkalmazottak, vásárlók féle irányuló kommunikációjával is.
- Hozzáférhetőség
Minőséget, megbízhatóságot és energiatakarékosságot nyújtanak mindenki számára elérhető módon. - Egyszerűség
A kényelmet lehet olyan módon biztosítani és szabályozni, hogy intuitív módon alkalmazkodnak a készülékek beszerelőihez és felhasználóihoz, és lehetővé teszik az egyéni, személyre szabott kialakítást. - Megbízhatóság
Felelősségteljesen és a környezetet, a különböző kultúrákat és egymást is tiszteletben tartva végzik a munkájukat, hogy az emberek otthonaikban bizalmukkal tiszteljék meg a céget. - Törődés
Átérzik a családok igényeit, és a technológia segítségével támogatják őket, hogy otthonaik minőségét magasabb színvonalra emeljék azáltal, hogy lehetővé teszik számukra környezetük átformálásának lehetőségét, és biztosítják nyugalmukat. - Pozitív hozzáállás
Hisznek benne, hogy a változás minden lehetősége esély arra, hogy valami jobbat érjenek el. Ha ezt megteszik, azzal gondoskodhatnak arról, hogy mindig korszerű és dinamikus márkaként tartsák számon őket.
A küldetés egyértelmű: javítani az emberek életminőségét szerte a világon, lehetővé téve számukra, hogy otthonaikba meleget varázsoljanak, és a legmagasabb komfortérzetet biztosítsák nekik. A termékek teljesítményének kiválósága, valamint garantáltan biztonságos és egyszerű működtetésük teszi lehetővé, hogy testre szabott kényelmet nyújtsanak, amellyel minden felhasználó összes felmerülő igényét kielégíthetik, bármilyen otthoni környezetről legyen is szó. A vállalat célja, hogy folyamatosan világvezető márkának ismerjék el a háztartási kényelmi berendezések területén.
Értékek
Az értékek azok az alapelvek, amelyek magatartásukat meghatározzák. Ezeket az értékeket nem csak tetteiken keresztül tudják megvalósítani, hanem mondanivalójuk megfogalmazásával, termékeik formavilágával, szolgáltatásaik milyenségével és az alkalmazottak, vásárlók féle irányuló kommunikációjával is.
Minőséget, megbízhatóságot és energiatakarékosságot nyújtanak mindenki számára elérhető módon.
A kényelmet lehet olyan módon biztosítani és szabályozni, hogy intuitív módon alkalmazkodnak a készülékek beszerelőihez és felhasználóihoz, és lehetővé teszik az egyéni, személyre szabott kialakítást.
Felelősségteljesen és a környezetet, a különböző kultúrákat és egymást is tiszteletben tartva végzik a munkájukat, hogy az emberek otthonaikban bizalmukkal tiszteljék meg a céget.
Átérzik a családok igényeit, és a technológia segítségével támogatják őket, hogy otthonaik minőségét magasabb színvonalra emeljék azáltal, hogy lehetővé teszik számukra környezetük átformálásának lehetőségét, és biztosítják nyugalmukat.
Hisznek benne, hogy a változás minden lehetősége esély arra, hogy valami jobbat érjenek el. Ha ezt megteszik, azzal gondoskodhatnak arról, hogy mindig korszerű és dinamikus márkaként tartsák számon őket.
Ha az Ariston Thermo Hungária Kft. termékeiről további információt szeretne megtudni, kattintson az alábbi céglogóra.